16/05/2015 16:25
Իրինա Ալեգրովայի համերգն այս անգամ չի հետաձգվի. Մայիսի 23-ն ուժի մեջ է
Ազգությամբ հայ, ռուսական էստրադայի երգչուհի Իրինա Ալեգրովայի մարտի 6-ին կայանալիք համերգին հայ հասարակությունը մեծ անհամբերությամբ էր սպասում, սակայն երգչուհու համերգի անակնկալ հետաձգումը կոտրեց այդ ոգևորությունը, իսկ երկրորդ անգամ համերգի հետաձգումն արդեն զանազան խոսակցությունների ու բամբասանքների տեղիք տվեց:
Սկսեցին բամբասանքներ դրվել շրջանառության մեջ ինչպես երգչուհու, այնպես էլ կազմակերպիչների հասցեին: Համերգի կրկնակի հետաձգումը ի սպառ վերացարեց վստահությունը հայ հանդիսատեսի մոտ:
Մայիսի 23-ին կայանալիք համերգի, տոմսերի վաճառքի ու հետվերադարձման գործընթացի մասին Aysor.am-ը զրուցել է Ֆորտպոստարտ ընկերության ղեկավար Զառա Մխեյանի հետ:
-Տիկին Մխեյան, սկսենք ամենակարևորից. արդեն երկու անգամ համերգը հետաձգվել է: Հնարավո՞ր է, որ մայիսի 23-ին կայանալիք համերգը նույնպես անակնկալ կերպով հետաձգվի կամ չկայանա:
-Անկեղծ ասած՝ ինքս շատ զարմացած եմ հասարակության վրա: Այս 20 տարիների ընթացքում, չի եղել մի դեպք, որ մեր կազմակերպության կողմից նախաձեռնած համերգները չկայանան կամ հետաձգվեն: Ինչ վերաբերում է Իրինա Ալեգրովայի համերգին, ապա առաջին անգամ հետաձգվեց, որովհետև նա ի վիճակի չէր բեմ բարձրանալ, իսկ երկրորդ անգամ՝ հագեցվածության խնդիր կար: Երբ Իրինա Ալեգրովան ժամանեց Հայաստան, նա հիվանդ էր, և քանի որ համերգը հետաձգվեց, ու այն նախատեսված ու նվիրված էր կանանց միամսյակին, մենք որոշեցինք այն տեղափոխել ապրիլի 6-ին: Հայոց ցեղասպանության միջազգային ֆորումի ժամանակ հավանաբար նկատել եք, թե ինչ փոփոխություններ են եղել, ինչ դեկորացիաներ են տեղադրվել: Մեզ տեղեկացրեցին, որ հսկայական աշխատանքներ են կատարվել և այդ ամենը տեղափոխելու, ձևափոխելու համար նախ պահանջվում է ժամանակ, իսկ հետո կային էլի նախատեսված այլ միջոցառումներ: Մեզ տեղեկացրեցին, որ ապրիլի 6-ի համերգը չի կայանա և, որ դահլիճը կարող են մեզ տրամադրել միայն մայիսի 15-ից հետո: Տեղյակ եք, որ օրերս էլ Հայաստանում կազմակերպվեց Բոլոնիայի միջազգային ֆորումը, իսկ մոնտաժման բոլոր աշխատանքները միայն այսօր են սկսել: Բացի դա՝ Իրինա Ալեգրովայի աշխատանքային գրաֆիկը շատ հագեցած էր այդ ընթացքում, իսկ մայիսի 15-ից հետո նրան հարմար էր միայն մայիսի 23-ը: Ես արդեն պաշտոնապես բոլորին 100 տոկոսով վստահեցնում եմ, և ինքս էլ համոզված եմ, որ մայիսի 23-ի համերգը չի տեղափոխվելու: Բոլոր տոմսերն ուժի մեջ են և դրանք անվավեր չեն ճանաչվել:
- Այս ընթացքում ինչ-ինչ խնդիրներ առաջացան, որոնք հիմնականում կապված էին հենց տոմսերի հետ: Այն մարդիկ, ովքեր ցանկություն հայտնեցին տոմսերը հետ վերադարձնել, նրանց տոմսերը հետ չեն ընդունվում: Ո՞րն է պատճառը:
-Նախ ուզում եմ ասել, որ տոմսերը հետ են վարադարձվում հատուկ ընթացակարգով: Իսկ այս ընթացքում մենք բավականին մեծ քանակությամբ տոմսեր ենք հետ ընդունել: Ուզում եմ շեշտել նաև, որ տոմսերի հետվերադարձման համար ոչ մի տոմսարկղ պատասխանատվություն չի կրում. նրանք տոմսերը չեն կարող հետ ընդունել: Այդ համերգի տոմսերը, որոնք վաճառվել են դեռ մարտի 6-ից առաջ, դրանց գումարները մենք ինակասացիա ենք արել և մուտքագրել ենք մեր կազմակերպության հաշվապահություն: Տոմսերի իրավաբանական պատասխանատուն մեր կազմակերպությունն է: Երբ հետաձգվեց համերգը, մենք հատուկ հայտարարեցինք, որ տոմսերը հետ վերադարձնելու հետ կապված մեզ տեղյակ պահեն էլեկտրոնային հասցեի միջոցով, ինչը հատուկ էր կանխամտածված: Հայաստանում այսօր չի գործում այն հատուկ ծրագիրը, որով վերահսկվում է այդ գործընթացը, ինչպես դա արվում է Ռուսաստանում և Եվրոպայում: Մենք այսօր համագործակցում ենք կոմերցիոն մի շարք ընկերությունների հետ, որոնք մեր գործընկերներն են համարվում: Այդ կազմակերպությունները անմիջապես մեր ընկերությունից են գնել այդ տոմսերն ու բաժանել են որպես նվեր իրենց աշխատողներին, սակայն այդ նվիրված տոմսերն անգամ, մարդիկ ուզում են հետ վերադարձնել: Դպրոցի տնօրենները, մանկապարտեզների վարիչները, ովքեր այդ տոմսերը ստացել են քաղաքապետարանից կամ այլ պետական կառույցներից, ուզում են այդ տոմսերը մեզ վերավաճառել, ինչը իրավաբանական կոպիտ խախտում է: Մենք ունենք հատուկ նշումներ, թե որ կարգի, որ տոմսը, որ կազմակերպությունն է ձեռքբերել: Ուստի այդ նույն ընթացակարգով փորձում ենք հետ ընդունել: Հատուկ կրկնում եմ բոլորի համար, որ այդպիսի տոմսերը մենք հետ չենք ընդունելու, իսկ այն տոմսերը, որոնք ձեռք են բերվել տոմսարկղերից, դրանք ընդունվում են: Գոյություն ունի սպառողի իրավունք, որը մենք պարտավոր ենք պահպանել, իսկ սպառողը պարտավոր է հարգել մեզ: Մայիսի 25-ին մեր ընկերության պաշտոնական կայքում կնշվի հատուկ օր, տեղ և ժամ, որից հետո միայն համերգին չմասնակցած բոլոր տոմսերը հաշվիչ դրամարկղի միջոցով կընդունենք հետ: Մարտի 6-ից առաջ, բոլոր տոմսերը գնվել են կտրոններով և մենք նույն ընթացակարգով էլ հետ կընդունենք դրանք: Մենք հարկեր ենք վճարել և նույն համակարգով պատրաստվում ենք շարժվել:
- Այնուամենայնիվ, մարտի 6-ին համերգին մասնակցելու էին եկել նաև մարզերից: Հնարավո՞ր չէր, գոնե մեկ օր առաջ հանրությանն իրազեկել, որ համերգը չի կայանալու:
-Մարզերից շատ մարդ չկար: Մարզերում տոմսերը քիչ են վաճառվել: Ինչ վերաբերում է հնարավորությանն, ապա իհարկե այդպիսի բան հնրավոր չէր, քանի որ Ալեգրովան չէր ուզում համերգը հետաձգել: Եվ եթե արտիստը ժամանել էր արդեն Հայաստան, ինչպե՞ս մենք մեկ օր առաջ իրազեկեինք հանրությանը, երբ նրա ինքնազգացողությունը վատացավ գլխավոր փորձի ժամանակ: Ալեգրովան չէր ուզում հրաժարվել համերգից, բայց դա արեց ստիպված՝ բժշկի հորդորով: Նա պատրաստ էր անգամ ելույթ ունենալ հիվանդ վիճակով, բայց առողջության հետ չեն խաղում: Նա Հայաստան արդեն ժամանել էր հիվանդ: Հիվանդ էր նաև խումբը, բայց նրանք ամեն կերպ փորձում էին համերգը չհետաձգել:
- Որքա՞ն տոմս է արդեն հետ վերադարձվել և հատկապես ո՞ր արժեքի տոմսերն են դրանք:
-Դժվարանում եմ ասել, բայց շատ են: Շատ մեծ ցավ եմ ապրում, որ մեր հանրությունն այս կերպ պատասխանեց ու արձագանքեց սիրված երգչուհու խնդրանքին: Այս ընթացքում տարբեր կարծիքներ հնչեցին: Շատ գռեհիկ վերաբերմունքի արժանացանք, այն դեպքում, երբ մենք որևէ համերգի հետ կապված խնդիր չենք ունեցել երբևէ: Ամեն օր վատ արտահայտություններ են հնչում թե մեր, թե տոմսարկղի աշխատակիցների հասցեին, բայց կրկնում եմ՝տոմսերը տոմսարկղերում հետ չեն ընդունվում: Դրա միակ պատասխանատուն մեր ընկերությունն է: Զարմանում եմ, թե ինչպես են մարդիկ այդ կերպ արտահայտվում, երբ սիրում են այդ արտիստին: Իրինա Ալեգրովան մասնակցել է տարբեր համերգների: Նույն ապրիլքսանչորսյան միջոցառումներին: Զարմանում եմ, թե ինչպես են մարդիկ նման արտիստի նկատմամաբ նման վերաբերմունք ցուցաբերում: Նա շատ է սիրում հայ ազգին և պետք չէր նման վերաբերմունքի արժանացնել նրան: Ինչպես ցանկացած նորմալ երկրում, Հայաստանում ևս կա օրենք: Գոյություն ունի նաև դատարան, որտեղ կարող են դիմել՝ խաբելու դեպքում: Մենք չենք խուսափում պատասխանատվությունից և չենք վախենում ոչ ոքից: Մեր բոլոր համերգները, այդ թվում՝ Իրինա Ալեգրովայի, ապահովագրված են և ես չեմ կարող ուղղակի, հենց այնպես գումարներ բաժանել ու նվեր տված տոմսերը հետ ընդունել: Համերգի ավարտից հետո կընթանա հատուկ փորձաքննություն, որը կանցկացվի ապահովագրական ընկերության կողմից, և այդ ընկերությունը անպայման կվճարի բոլոր տոմսերի համար, իսկ տոմսերը հիմնականում հետ են վերադարձվում 6000 դրամ և ավելի բարձր: Շատ թանկ տոմսերը կրում են կորպորատիվ բնույթ, որոնք գնում են մեր գործընկերները:
- Ձեզ կհաջողվի՞ փրկել իրավիճակը և դահլիճը լցնել հանդիսատեսով:
-Կազմակեպությունները տոմսերը աշխատակիցներին նվիրել են: Ինչպես արդեն ասացի, այդ տոմսերը հետ չեն ընդունվում: Այդ կազմակերպությունների հետ ունենք համապատասխան պայմանագիր: Այս նախագիծը կրում է նաև կոմերցիոն բնույթ, և եթե անգամ մեկ մարդ էլ դահլիճում լինի, արտիստը կերգի:
- Փաստորեն, համերգը ընկերության վրա կրկնակի նստեց: Ինչո՞ւ չեղարկեցիք համերգը:
-Այո, կարող էի ընդհանրապես հանել այդ համերգը, բայց դիտավորյալ չարեցի, որովհետև նախ մեր իմիջի հարցն է, իսկ հետո՝ Իրինա Ալեգրովան սիրված արտիստ է, որին շատ սիրում ու հարգում եմ: Հայաստանի համար նման համերգները ես համարում եմ նվեր: Սա ոչ միայն լավագույն համերգներից մեկն է, այլև համերգային շրջագայություն է և հրաժեշտի համերգ: Եվ եթե իսկապես սիրում են Ալեգրովային, կարծում եմ՝ պետք է գան ու արժանապատիվ հրաժեշտ տան նրան, իսկ եթե չեն սիրում, ինչո՞ւ են գնել տոմսերը: Մեզ գրում են, թե ստիպում ենք, որպեսզի գան համերգին… Ես ոչ մեկին ոչ ստիպել եմ, ոչ էլ կստիպեմ գալ այդ համերգին: Իմ ընկերության անունը շատ ավելի թանկ է, քան մեկ կամ մի քանի տոմսի արժեքը: Մենք այդ բոլոր մեխանիզմներին լավ տիրապետում ենք և բոլոր խնդիրները կլուծենք մայիսի 25-ից հետո:
- Տիկին Մխեյան, այս վերաբերմունքը նեղացրել է ձեզ: Նույն վարկանիշը, որի մասին խոսեցիք, բամբասանքներն ու նման վերաբերմունքը արդյոք չի՞ անդրադառնա ձեր մյուս նախագծերի վրա:
-Իհարկե ինչ-որ կերպ կանդրադառնա, բայց չեմ կարծում, որ մարդիկ հրաժարվեն մեզ հետ աշխատել: Նախ մեզ ճանաչում են բոլորը, իսկ հետո մյուս նախագծերից Սոսո Պավլիաշվիլիի, Նարի Հարությունյանի ու Անչոկի համերգը կայացել է արդեն: Յուրաքանչյուր պրոդուկտ ստեղծելու, նախագիծ մշակելու նպատակը մեկն է՝ կոմերցիան, բայց եթե անգամ այդ նախագիծը չի լինում եկամտաբեր, մենք չենք հրաժարվում դրանից: Երևի պատկերացնում եք Ալեգրովայի համերգի երկու անգամ հետաձգվելն ինչ ծախսերի հետ է կապված: Բայց ես, ինձ թույլ չեմ տալիս հանել համերգը, քանի որ արտիստը ինձ շատ հոգեհարազատ է: Ես միշտ հարգում եմ այն արտիստին, ում հետ աշխատում եմ: Հարգում եմ նաև ինձ և ուզում եմ, որ այդ համերգն անպայման կայանա: Այն մարդիկ, ովքեր իսկապես սիրում են Ալեգրովային, նրանք անպայման կգան համերգին, իսկ նրանք, ովքեր նման վերաբերմունք են ցուցաբերում, նրանք երեսը տեսնել անգամ չենք ուզում: Կարող են բերել ու տոմսերը հետ վերադարձնել:
- Շուկայում ունե՞ք մրացակիցներ:
-Ոչ, չունենք: Ձեզ թվում է, թե ինչ-որ մրցակիցնե՞ր են նման բաներ գրում… Իհարկե՝ ոչ: Չեմ բացառում, որ սա լինի նախանձություն, բայց դաշտը մոնոպոլացված չէ: Կարող են այդ մրցակիցներն էլ համերգներ կազմակերպել: Այն համերգները, որոնք կազմակերպվում են, միայն մեր ցանկությամբ չէ, որ լինում են. Մեզ դիմում են: Եթե այդպես լիներ, տուր մենեջերները կզանգահարեին նաև մյուսներին: Միայն Շարմ ընկերությունն է կազմակերպում համերգներ, իսկ ես նրանց մրցակից չեմ համարում: Այդ ընկերությունը մեր գործընկերն ու ընկերն է, որի հետ շատ ենք համագործակցել: Մենք համագործակցում ենք առաջին էշելոնների ռուսական աստղերի հետ: Եվ ուզում եմ ասել, որ այսօր էլ տոմսերը վաճառքում կան, և եթե կան նոր ցանկացողներ, կարող են գնել ու համերգին մասնակցել: Դրանք վաճառվում են և՛ Կարեն Դեմիրճյանի անվան ՄՀՀ-ի, և՛ Ֆիլհարմոնիայի տոմսարկղերում:
- «Օդնոկլասնիկի–2015. Սառցե շրջան» շոու ծրագիրը ևս հետաձգվեց…
-Այո, սա արդեն երկրորդ ֆորս-մաժորն է, որի վերաբերյալ լրացուցիչ կտեղեկացվի: Այս ծրագրի հետաձգումն այս անգամ կրում է տեխնիկական բնույթ: Այս նախագիծը կոմերցիոն բնույթ չի կրում և տոմսարկղերում կարող են տոմսերը հետ վերադարձնել: Այս նախագիծն ուրիշ ֆորմատով ենք նախաձեռնել:
- Հնարավո՞ր չէր Ի. Ալեգրովայի համերգը նույնպես այդ ֆորմատով նախաձեռնել:
-Ոչ: Արտիստի հետ աշխատելու համար գոյություն ունի մի քանի տարբերակ: Հոնորարով, որը վճարում ես արտիստին, հոգում նրա բոլոր ծախսերը, իսկ համերգի ողջ հասույթը մնում է ընկերությանը, իսկ «Օդնոկլասնիկի–2015. Սառցե շրջան» շոու ծրագիրը համատեղ է, որի համար եռակողմ պայմանագիր է կնքվել: Ես դրա համար պատասխանատվություն չեմ կրում, և չեմ կարող իմ գումարը ստանալ, մինչև համերգը չկայանա, իսկ Ալեգրովայի համերգը կոմերցիոն է: