30/10/2017 09:41
ՃՈ պետ. Ավտոմեքենաների քանակը շատ-շատ է. 10 տարվա ընթացքում գրեթե 300 հազար ավտոմեքենա է մտել Հայաստան
Խցանումների, ճանապարհային երթևեկության կանոնների փոփոխության և այլ հարցերի շուրջ է Aysor.am-ը զրուցել է ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության պետ Եգոր Կարապետյանի հետ։
- Պարոն Կարապետյան, ունե՞ք վերլուծություններ, թե ինչի՞ հետևանքնով են առաջանում խցանումները հատկապես օրվա պիկ ժամերին։ Ո՞րն է հիմնական պատճառը։
- Այդպիսի բան, որ խցանված լինի, տրանսպորտային միջոցները չշարժվեն, Երևանում չկա։ Պարզապես կա ծանր երթևեկություն, դանդաղընթաց երթևեկություն։ Ամբողջ խնդիրն այն է, որ առավոտյան, կեսօրին և երեկոյան ժամերին, այսինքն՝ աշխատանքի գնալիս, ընդմիջմանը և տուն վերադառնալիս Երևանում մոտ 15 խաչմերուկ կա, որտեղ ծանրանում է երթևեկությունը։ Հիմնականում դեպի կենտրոն եկող ճանապարհներին է դա լինում՝ Գարեգին Նժդեհ, Մյասնիկյան-Սարալանջ հատվածներում է հատկապես ծանրանում երթևեկությունը։
Խնդիրն այն է, որ ավտոմեքենաների քանակը շատ-շատ է։ Վերջին 10 տարվա ընթացքում գրեթե 300 հազար ավտոմեքենա է մտել Հայասատան, դրա կեսից ավելին գտնվում է Երևանում։
- Ի՞նչ քայլեր են ձեռնարկվում ծանրացած երթևեկությունը բեռնաթափելու ուղղությամբ:
- Օրվա այդ երեք ժամերին մոտ 45 կարգախումբ ենք այդ խաչմերուկներում ընդգրկում ծառայության, թեթևացնում են խաչմերուկները։
Հաշվարկներ են արվում, վերջերս էլ երթևեկության բազմաթիվ փոփոխություններ ենք արել Կոմիտասի, Գայի, Տիգրան Մեծի պողոտաներում, շրջանաձև երթևեկությունների մեջ նույնպես փոփոխություններ ենք իրականացրել։
Փոփոխությունների շարքին է դասվում նաև այն, որ մոտ 20 և ավելի խաչմերուկում դեպի աջ ճանապարհն ենք բացել, սակայն դա չի նշանակում, որ դրանով ավարտել ենք գործընթացը, անընդհատ ուսումնասիրություններ են կատարվում խաչմերուկներում փոփոխություններ կատարելու ուղղությամբ։
- Ճանապարհային ոստիկանությունն ի՞նչ է անում երթևեկության մշակույթ ձևավորելու ուղղությամբ թե՛ վարորդների, թե՛ հետիոտնի մոտ։
- Երևանում 2017 թվականին առաջին անգամ 11 չկարգավորվող հետիոտնային անցում ճանապարհի մակերեսից 5-7 սմ բարձրացվել է, որպեսզի ավտոմեքենաները ստիպված զիջեն հետիոտնին։ Դիմել ենք Երևանի քաղաքապետարանին, նրանք կարողացել են ասֆալտապատ ծածկով բարձրացնել մակերերսը։ Այդ աշխատանքները կավարտվեն 2018 թվականին։ Սակայն, բոլորս էլ տեսնում ենք, որ հետիոտների մի մասը, երեխայի ձեռքը բռնած կամ ծեր մարդու ուղեկցությամբ, անցնում է անթույլատրելի տեղերով։ Ճանապարհային ոստիկանությունը բացի իր ամենօրյա ծառայություններից ամենօրյա միջոցառումներ է իրականացնում նաև այդ մասերում։ Այդպիսի խնդիրներ հիմնականում ունենք «Ռոսիա» կինոթատրոնի հատվածում, որտեղ կա ստորգետնյա անցում, բայց հետիոտն անցնում է փողոցով: Բազմաթիվ են այդպիսի տեղերը, երբ կան ստորգետնյա կամ վերգետնյա անցատեղեր, բայց քաղաքացիներն անցնում են չնախատեսված տեղով, ինչը վթարների ու վրաերթի պատճառ է դառնում։
- Ձեր նշած խնդիրը կարգավորելու ուղղությամբ ինչ-որ քայլեր իրականացվո՞ւմ են։
- Ճանապարհային ոստիկանությունը բազմիցս արձանագրություններ է կազմում և՛ հետիոտնի նկատմամբ, և՛ վարորդի, որը հետիոտնային անցման վրա հետիոտնին չի զիջում։ Ոստիկանությունն, այսպես թե այնպես, իր գործառույթն իրականացնում է, բայց հույս դնել, թե հիմա ոստիկանությունը կտուգանի և դրանով խնդիրը կլուծվի, ճիշտ չէ։ Բոլորս պետք է դրանով զբաղվենք։ Մեծ աշխատանք ենք կատարում նաև դպրոցներում։ Դիմել եմ մեր ղեկավարությանը, հանդիպել ենք կրթության նախարարության հետ, համատեղ պլան է մշակվում, որ դպրոցներում պարտադիր ճանապարհային երթևեկության դասընթացներ լինեն։
- Անդրադառնանք նաև կանգառներին, դրանք շատ մոտ չե՞ն խաչմերուկներին։
- Նախատեսված է, որ միչև խաչմերուկ պետք է հասարակական տրանսպորտի կանգառը լինի 40 մ հեռավորույթան վրա, իսկ խաչմերուկից հետո՝ 20 մ։ Այս պահին Երևանի քաղաքապետարանում ստեղծվել է համապատասխան հանձնախումբ՝ միասնական օպերատորի անցնելու վերաբերյալ, որտեղ նաև ընդգրկված են ՃՈ ներկայացուցիչները։ Քննարկումներն ընթանում են նաև հասարակական տրանսպորտի կանգառների վերաբերյալ։ Կարծում եմ, որ կանգառների տեղաշարժ կլինի և ավելի լավ տեղերում կլինեն կանգառները։
- Պարոն Կարապետյան, փողոցներում մինչ տեսախցիկների տեղադրումը և դրանց տեղադրումից հետո, փոխվե՞լ է արդյոք վարորդների վարքագիծը։
- Եթե 2015 և 2016 թվականները համեմատում ենք, 80 զոհ պակաս ենք ունեցել, ուրեմն արդյունքն արդեն կա։ Եթե ՃՏՊ-երը պակաս են եղել, վիրավորները նույնպես պակաս են եղել, ուրեմն դա իրականում օգուտ է տալիս։ Բայց որքան էլ Ճանապարհային ոստիկանությունը լուսացույցներով վայրկյանների փոփոխություններ, գծանշումներ անի, միևնույն է, արդեն եկել է ժամանակը, որ ինժեներական լուծումներ էլ պետք է տրվեն, ինչը Երևանի քաղաքապետարանի ամենօրյա խնդիրների ցանկում է։