15/03/2022 19:00
Գրագետ հագնվելու, անհատական ոճի և նորօրյա թրենդերին հետևելու խորհուրդներ ոճաբանից. Ինչպես շահեկան օգտագործել զգեստապահարանը
Գեղեցիկ և հարմարավետ ապրելու գլխավոր նախապայմանների կողքին իր առանձնահատուկ տեղն ու դերն ունի այն հագուստը, որը կրում ենք օրվա ընթացքում: Վերջինս մեր տրամադրության հովանավորը, կամ դրա անկման պատճառը կարող է դառնալ:
Ինչ հագնել այսօր. մշտապես հուզող հարց, որի պատասխանը կգտնենք ոճաբան Սուե Գրիգորյանի օգնությամբ: Aysor.am-ի հետ զրույցում ոճաբանը խոսեց հագուստի դերի ու կարևորության մասին.
«Հագուստի սկզբնական նպատակը ջերմությունից, ցրտից, վատ եղանակից պաշտպանելն է, մերկությունը թաքցնելը, բայց մարդը սովորաբար փորձում է իր ուրույն ոճով առանձնանալ ամբոխից։ Սրանից ելնելով, կարելի է եզրակացնել՝ հագուստը մարդու ինքնադրսևորման, ինքնահաստատման միջոց է։
Որոշ մարդիկ պաշտում են մետաքսը՝ որպես շնչող գործվածք: Մյուսները նախընտրում են բամբակյա նյութերից պատրաստված վերնաշապիկներ։ Վիսկոզան, պոլիեսթերը նույնպես հայտնի նյութեր են սպորտային, ինչպես նաև ճամփորդական հագուստի համար:
Հագուստի տարրերով հեշտ է որոշել, թե տվյալ անձը ինչ նախասիրություններ ունի։ Հնում որոշակի սոցիալական կարգավիճակի պատկանող մարդկանցից պահանջվում էր խիստ սահմանված հագուստ կրել։ Օրինակ, Չինաստանում դեղին հագուստ կրելու իրավունք ուներ միայն կայսրը, իսկ հպատակների համար նման ազատությունը ավարտվում էր մահապատժով։ Միջնադարյան Եվրոպան հագուստի ընտրության հարցում թելադրվում էր եկեղեցու կողմից. զգեստի երկարությունը, լայնությունը, կոշիկի ծայրի երկարությունը` զարդարանքների քանակի հետ միասին, կատարում էին իրենց հանձնարարված դերը` կարգավորվելով բավականին խիստ։
Դժվար է չնկատել, որ այժմ նորաձևության շատ տներ առաջարկում են առավել վառ գույներ և երանգներ, սպորտային և դասական ոճերի համադրություններ, որոնք էլ մեծ տարածում են գտնում և շատ կարճ ժամանակահատվածում դասվում թրենդերի շարքին: Այն միտում ունի ցրել վերջին տարիներին մեզ ուղեկցող համավարակի գորշությունն ու գույների, շարժման միջոցով նոր կյանք հաղորդել»։
Ոճաբան Սուեն առանձնացրեց 2022-ի հիթը` Very Peri ֆուտուրիստական կապույտը` մանուշակագույնի և կարմիրի երանգներով:
«Շուտով այս գույնի կողքին կհայտնվի նաև «անբասիր մոխրագույնը»: Հագուստ ընտրելիս միշտ կարևորեք գույնը. այն կարող է կտրուկ փոխել ձեր արտաքինը՝ դարձնելով միշտ տարբերվող։
Կան հիմնական գույներ, որոնք կարելի է համադրել բազմաթիվ այլ երանգների հետ,բայց և կան այնպիսիք, որոնք կարելի է համադրել միայն որոշակի գամայի հետ։
Եթե ցանկանում եք սովորել, թե ինչպես ճիշտ հագնվել և ինչպես ընտրել ճիշտ հագուստ, ուշադրություն դարձրեք, թե ինչպես են հագուստի գույները համակցված»։
Երևանյան փողոցներում հաճախ կարելի է նկատել գեղեցիկ, նորաոճ և թրենդերին հետևող երիտասարդների, որոնց ընտրած հագուստը ներդաշնակ է արտաքինին և ունի ուրույն բովանդակություն, սակայն այս ամենի կողքին կա հակառակ պատկերը ևս. պատճենելով յուրաքանչյուր նոր թրենդ, մարդիկ կորցնում են իրենց դեմքն ու, ի վերջո, հասնում անճաշակության և գռեհկության:
Զրույցի ընթացքում ոճաբանը նշեց, թե ինչպես պետք է բացահայտել սեփական ոճը և հագնվել գրագետ։
«Երբ մենք հագուստ ենք ընտրում՝ ենթարկվում ենք թրենդերին, գնում ենք այն` ինչը մեզ դուր է գալիս մանեկենի վրա, այն` ինչը լավ է սազում Instagram-ի աղջկան, բայց ոչ միշտ այն` ինչը սազում է և որում վստահ կզգանք մեզ։
Նախ՝ պետք է իմանալ, թե ինչպես ճիշտ հագնվել՝ օգտագործելով զգեստապահարան ընտրելու հիմնական սկզբունքներն ու պահանջները։ Երբ սովորում եք ճիշտ հագուստ ընտրել, կարող եք փորձարկել նորաձևության իրերը՝ ստեղծելով ձեր անհատական ոճը:
Հարցին, թե ինչպես ճիշտ հագնվել, առաջին պատասխանն է՝ իմանալ, թե որ գույներն են սազում քեզ, իսկ որոնք՝ ոչ։ Դուք կարող եք պարզել դա՝ վերլուծելով ձեր արտաքին գունային տեսակը։
Գրագետ հագուստ ընտրելու համար ոչ միայն պետք է հետևել նորաձևության վերջին հրահանգներին կամ կուրորեն ընտրել որոշակի ոճի հագուստ, որը ձեզ դուր է գալիս, այլ պետք է իրերն ընտրել՝ ըստ ձեր մարմնի տեսակի։
Հաջորդ խորհուրդը, թե ինչպես գրագետ հագնվել, կլինի զգեստապահարանի պարագաների ճիշտ ընտրությունը` ինչպիսիք են կոշիկները, պայուսակները, գոտիները, ձեռնոցները, ակնոցները: Զգեստապահարանի այս մանրամասները խոսում են ձեր ամրության, ճաշակի, անհատականության, ինչպես նաև փողի հանդեպ ձեր վերաբերմունքի մասին։ Դրանք, անշուշտ, պետք է համադրվեն, որպեսզի կերպարը ոճային տեսք ունենա։
Հագուստ ընտրելիս ուշադրություն դարձրեք գործվածքներին։ Լավ, ամուր գործվածքները, նույնիսկ եթե դուք ընտրել եք պարզ կտրվածք, ցույց են տալիս, որ դուք գիտեք, թե ինչպես պետք է լավ և ճիշտ հագնվել:
Բացի այդ, բարձրորակ գործվածքներից պատրաստված իրերը երկար են ծառայում, հետևաբար, գնելով ավելի թանկ իր, դուք գնում եք որակ, որը ձեզ հաճելի կլինի մեկ տարուց ավելի»:
Յուրաքանչյուր աղջկա կյանքում (ինչու չէ՝ նաև տղաների) գալիս է մի շրջան, երբ հասկանում ես, որ հագնելու ոչինչ չունես.դա հիմնականում լինում է օրվա մեջ մի քանի անգամ՝ նույնիսկ, երբ պահարանումդ այլևս տեղ չկա: Ոճաբանը հուշեց, որ այս երևույթը հիմնականում կապված է բազային հագուստի սխալ ընտրության հետ: Այն հարցին, թե ինչ պետք է հասկանալ բազային հագուստ ասելով և որոնք են հետաքրքիր համադրությունների գաղտնիքները, զրուցակիցս շտապեց պատասխանել:
«Ի՞նչ կարելի է անել հագուստի հետ, որն արդեն կա ձեր զգեստապահարանում, սակայն չի օգտագործվում. պարզ է՝ այն, ինչը քեզ չի սազում, դեն նետիր:
Այնուհետև ձեր զգեստապահարանի բոլոր իրերը դասավորեք ըստ կատեգորիաների. եթե ձեզ դուր են գալիս գրեթե բոլոր հագուստները, բայց դեռ հագնելու ոչինչ չունեք, ամենայն հավանականությամբ զգեստապահարանն ուղղակի չի բավարարում ձեր կարիքներին։ Օրինակ, դուք ունեք երեկույթների չափազանց շատ հագուստ և գրեթե ոչ մի ամենօրյա հագուստ:
Ինչպե՞ս ճիշտ օգտագործել զգեստապահարանն այդ դեպքում. նկարեք ձեր զգեստապահարանի «քարտեզը» և հասկացեք, թե ինչ ոճի հագուստ է պետք գնել։
Օրինակ, եթե դուք ուսանող եք, ով ամեն օր գնում է համալսարան և հանգստյան օրերին տեսնում ընկերներին, շաբաթը մի քանի անգամ հաճախում մարզասրահ՝ ապա ձեր քարտեզը կունենա հետևյալ տեսքը.
40% — casual
30% — business casual
15% — sport
15% — երեկույթային հագուստ
Ըստ այդմ՝ ձեր զգեստապահարանի գրեթե կեսը պետք է բաղկացած լինի ամենօրյա հագուստից և ուսման համար նախատեսված հագուստից։ Եվ, իհարկե, դրա մեջ պետք է տեղ գտնեն սպորտային կոստյումներ և զգեստներ զվարճալի երեկույթների համար»։
Բավականին արագ զարգացող և փոփոխվող նորաձևության աշխարհում, որտեղ յուրաքանչյուր տուն առանձնանում է իր յուրօրինակությամբ և առաջարկվող խելահեղ թրենդերով, պետք է փորձել ստեղծել և հավատարիմ մնալ սեփական ոճին՝ որն արտաքին տեսքում մեր բնավորության հիմնական արտահայտությունն է:
«ԿՅԱՆՔԻ ՈՐԱԿ» բաժնի գործընկեր՝ «ԴԵՐԺԱՎԱ-Ս» ընկերություն։
Բաժնի բոլոր նյութերին կարող եք ծանոթանալ ԱՅՍՏԵՂ։