02/06/2022 18:10
Հրաշալի բնություն, համեղ սնունդ, պրոցեդուրաներ, SPA. «Դիլիջան» առողջարանային կենտրոնը հիանալի վայր է հանգստի համար (Տեսանյութ)
Անտառի սրտում տեղակայված «Դիլիջան» առողջարանային համալիրը, առաջարկելով ծառայությունների լայն շրջանակ՝ 24-ժամյա սպասարկում, կահավորված մարզասրահ, շոգեբաղնիք, լողավազան, կոնֆերենս դահլիճ, բիլիարդի սենյակ և, իհարկե, 70 հարմարավետ համարներ և սպասասրահ, համարվում է Հայաստանի առաջատար հյուրանոցներից մեկը:
Ունենալով հրաշալի դիրք, այն կարող է հիանալի վայր հանդիսանալ և՛ գործարարների, և՛ անհատ ճանապարհորդների համար: Հագեցած լինելով ժամանակակից բոլոր ծառայություններով, համալիրը դառնում է հաճելի և հարմարավետ վայր՝ հանգստի, ինչպես նաև իդեալական վայր՝ սեմինարների, դասընթացների, նիստերի և բիզնես հանդիպումների անցկացման համար: Մեծ կոնֆերանսների դեպքում, տարբեր ազգության, տարբեր շրջանակների մարդկանց հոսքը հյուրանոց մեծանում է։ Լինում է նաև ժամանակաշրջան, երբ ակտիվանում է կորպորատիվ երեկույթների կազմակերպման ընթացքը, և տարբեր մեծ ու փոքր ֆիրմաներ, իրենց կոլեկտիվ հավաքույթները վստահում են «Դիլիջան» առողջարանի անձնակազմին։
Aysor.am-ի հետ զրույցում «Դիլիջան» առողջարան ՓԲԸ-ի տնօրեն Դիանա Միրզոյանը պատմեց հյուրանոցի պատմության և կատարված աշխատանքների մասին։
«Հյուրանոցը հիմնովին վերակառուցվել է 2008 թվականին, համարվում է հյուրանոցառեստորանայի համալիր՝ մատուցելով տարատեսակ ծառայություններ։
Երկու տարի անց, հյուրանոցին կից կառուցվեցին թվով 12 քոթեջներ՝ առանձնատներ, որտեղ կարելի է արդյունավետ հանգիստ կազմակերպել ինչպես ընտանիքի, այնպես էլ ընկերների հետ», - ասաց տնօրենը։
Շենքի ներսում կան նաև այլ ծառայություններ՝ մարզասրահ, լողավազան, շոգեբաղնիք, երկու կոնֆերանս սրահ, որտեղ անցկացվում են մեծ կոնֆերանսներ, ժողովներ և այլ հանդիպումներ։
Դիանա Միրզոյանը նշեց նաև, որ հյուրանոցի պահանջարկը ուղղակիորեն կապված է տուրիստական շրջանի բացման հետ՝ հիմնականում մարտի վերջից՝ մինչև նոյեմբերի սկիզբը։
«Այն ժամանակ, երբ դեռ Հայաստանը տուրիստական առումով գտնվում էր մեծ պահանջարկ ունեցող երկրների շարքում, այստեղ ևս շատ մեծ հոսք ունեցանք տարբեր երկրներից, ովքեր, բնականբաբար, երկար չէին կարող մնալ մեկ հյուրանոցում, քանի որ տուր են կատարում ողջ Հայաստանով և գիշերում տարբեր շրջանների տարբեր հյուրանոցներում։ Այստեղ անցկացնում են մեկ, կամ ,ամենաշատը, երկու գիշեր»։
Շահեկան մաքուր օդը, բնությունը և առհասարակ քաղաքից մի փոքր հեռանալը, «Դիլիջան» առողջարանային համալիրում ապահովում են լոկալ տուրիզմը, որը միշտ ակտիվ է՝ զարգացումն ապրելով նոր տարվա օրերին և ամռանը։
«Հայաստանից ունենք մշտական հաճախորդներ, հյուրեր, որոնք միշտ են գալիս մեզ մոտ՝ անկախ վերանորոգման թարմությունից, կամ նորությունների առկայությունից։ Իրենց համար ամենակարևորը բնությունն է, օդը, տեղը, որտեղ կարելի է երկար զբոսնել և պարզապես հաճույք ստանալ։ Այստեղ ավելի շատ նախընտրում են հանգստանալ պասիվ հանգստի սիրահարները։
Հյուրանոցը հարմար է նաև երեխաների համար. բակում կա մեծ խաղահրապարակ, որտեղ երեխաները կարող են ժամանակ անցկացնել։ Հյուրանոցի ներսում նույնպես կա մանկական սենյակ, սեղանի թենիսի տաղավար, որտեղ սիրալիր աշխաատակիցները հոգատար և անհատական վերաբերմունք են ցուցաբերում յուրաքանչյուր փոքրիկի։
Երիտասարդ շատ զույգեր էլ նախընտրում են «Դիլիջան» հյուրանոցում անցկացնել իրենց մեղրամիսը. այդ առումով ևս հոսքը բավականին մեծ է։
Հյուրանոցն, ի սկզբանե, նպատակ է ունեցել աշխատատեղեր ստեղծել հենց այս շրջանում ապրող մարդկանց և ընտանիքների համար։ Այսօր հյուրանոցն ունի 90 և ավելի աշխատակից, որի հիմնական տոկոսը տեղաբնակներն են։ Բարեհամբույր աշխատակազմը յուրաքանչյուր հյուրի նկատմամբ ցուցաբերում է անհատական մոտեցում:
Դիանա Միրզոյանը նշեց նաև, որ ստեղծման օրվանից այստեղ աշխատող մարդիկ հիմնականում անփոփոխ են մնում. դա վկայում է ջերմ ընտանեկան մթնոլորտի մասին։
«Քովիդի ժամանակ հյուրանոցը թեև փակվեց երկու ամսով, բայց այդ ողջ ընթացքում բոլորի աշխատատաեղերը պահպանվեցին՝ շնորհիվ մեր սեփականատիրոջ, չեղան կրճատումներ, իսկ բացվելուց անմիջապես հետո՝ վերսկսվեցին աշխատանքները նույն կազմով։
Հյուրանոցային համալիրի կողմից առաջարկվող գնայի քաղաքականությունը նույնպես շատ ճկուն է և մրցունակ շուկայում, գործում է նաև սոցփաթեթով ծառայությունների համակարգ։
«Մեզ մոտ հիմնականում ընտանեկան հանգիստ է։ Կա երկու սեզոն՝ բարձր և ցածր. բարձրը Ամանորի շրջանն է (դեկտեմբերի վերջից՝ մինչև հունվարի 15-ը և մայիսի 1-ից` մինչև նոյեմբեր ամիսը)։ Մյուս ամիսները համարվում են ցածր սեզոն, սակայն այդ ընթացքում բավականին շատ հյուրեր ևս ունենում ենք՝ հիմնականում հանգստյան օրերին։
Առանձնահատուկ մոտեցմամբ պետք է անդրադառնալ նաև «Դիլիջան» առողջարանի խոհանոցին, որտեղ մեծ ուշադրությամբ է ընտրվում սնունդը. օգտագործվում է միայն տեղական մթերք։ Այստեղ կարող եք համտեսել «Դիլիջան» աղցանը, որը հյուրերի սիրելի աղցաններից է, տեղում թխվող խմորեղեններն ու այլ հետաքրքիր ուտեստներ։ Հյուրանոցն ապահովում է հյուրերի երկու անգամյա սնունդ. նախաճաշ և ճաշ՝ պատրաստված միմիայն թարմ և նոր ձեռքբերված մթերքներից։ Անվտանգության ապահովման նկատառումներից ելնելով ճաշացանկը չի ներառում սառեցված սնունդ։
Տնօրենը նշեց, որ այս առումով ևս խթանվում է տեղական արդադրանքի սպառումը՝ մթերքները ձեռք բերելով գյուղացիներից։
Ինչպես նշեցինք, մեծ ուշադրությամբ է կատարվում աշխատակիցների ընտրությունը, և ժամանակ առ ժամանակ կատավում է նաև աշխատակազմի վերապատրաստում. հրավիրվում են մասնագետներ, որոշվում՝ թե որ բաժինն ունի առաջնահերթ վերապատրաստման կարիք՝ նորություններին ծանոթ լինելու և առաջ քայլելու համար։ Ընտրվում է նաև հստակ ժամանակահատված, որպեսզի այն չխանգարի աշխատանքին և անցկացվեն տեսական և գործնական որակյալ վերապատրաստումներ։
«Այս ոլորտը շատ արագ և շուտ է զարգանում, այդ իսկ պատճառով պետք չէ բաց թողնել որևէ նորություն։
Մենք առանձնանում ենք մեր լավ որակով, յուրահատուկ մոտեցմամբ։ Շահեկան դիրքերում ենք գտնվում ,իհարկե, նաև մեր անձնակազմի ջերմ, բարեհամբույր, պատրաստակամ աշխատանքով, մաքրությամ, և համեղ սնունդով։
Հյուրերից ստացած արձագանքից կարող ենք ենթադրել, որ մեզ մոտ ստացվում է ըստ պատշաճի կատարել մեր աշխատանքը և գոհացնել հաճախորդներին»,- ասաց Դիանա Միրզոյանը։
Հյուրանոցն ունի նաև գրանցումների գիրք, որտեղ հյուրերը, եթե ունեն բացասական կարծիք, գրում են միայն դրա մասին, քանի որ, ինչպես նշեց հյուրանոցի տնօրենը՝ բացասականը միշտ օգնում է ավելի կատարելագործվել։
«Դիլիջան» առողջարանային համալիրում ձեզ կզարմացնի նորագույն տեխնոլոգիաներով հագեցած SPA կենտրոնը, որտեղ օգտագործվում են միայն ավստրալիական «Լիտիա» ապրանքանիշի պրոդուկտներ, որի պաշտոնական ներկայացուցիչը Հայաստանում «Դիլիջան» առողջարանն է։
«Լինում է նաև, որ հաճախորդները միայն մեր սպա ծառայություններից օգտվելու համար կարող են այցելել մեզ, երբ գալիս են կարճ ժամանակով։ Մեր հյուրանոցի կողքին է գտնվում նաև Դիլիջանի միջազգային դպրոցը, որտեղի այցելուները, հյուրերը, նույնիսկ շատ մասնագետներ, լսելով մեր սպա ծառայությունների մասին, մեկ անգամ օգտվելով և գոհ մնալով, կրկին վերադառնում են»,-փաստեց Դիանա Միրզոյանը։
Դիանա Միրզոյանը նշեց նաև, որ այդ դպրոցում սովորող երեխաների ծնողները, երբ գաիս են տեսության, հիմնականում ընտրում են հյուրանոցը՝ մոտ և հարմարավետ լինելու պատճառով, քանի որ ոչ միշտ է հնարավոր լինում երեխաներին իրենց հետ բերել հյուրանոց։
Սպա կենտրոնի մարմնի խնամքի մասնագետ Վարդուհի Ջուլհակյանը, մեզ հետ զրույցում ներկայացրեց կենտրոնում անցկացվող պրոցեդուրաներն ու կատարվող ծառայությունները.
«Իրականացնում ենք մերսման ծառայություններ. մեջքի, ամբողջ մարմնի, դեմքի մերսում։ Կատարվում են մարմնի խնամքին ուղղված պրոցեդուրաներ՝ սկրաբ, սկրաբ գլխի մերսմամբ, ցեխով պարուրումներ, ջրային ռելաքս ծառայություններ՝ շարկո, ստորջրյա մերսում, վաննա ամբողջ մարմնի համար և ցեխով պարուրում հատուկ կապսուլայում։
Բացի ցեխից, կան նաև ջրիմուռներով՝ երիտասարդացնող հատկությամբ, հոդացավերի համար նախատեսված, հակացելյուլիտային և նյարդերն հանգստացնող էֆֆեկտով պարուրումներ։
Ունենք նաև առանձին գլխի մերսում և ինհալյացիա՝ միայն «Դիլիջան» հանքային ջրով։
Կատարվում է դեմքի երեք տեսակի խնամք` միրրի, միկիրի, յիրի։ Առաջարկում ենք նաև մատնահարդարման և ոտնահարդարման որակյալ ծառայություններ»։
Սպա կենտրոնում աշխատող բոլոր մասնագետները նույնպես վերապատրաստված են, ունեն բժշկական կրթություն։
«Դիլիջան» առողջարանն իր բազմամայա գործունեության ընթացքում սիրվել է հանրության կողմից, ձեռք բերել հավատարիմ հաճախորդներ։ Հյուրանոցն ունի սպասարկման բարձր որակ և մոտեցում. դա են փաստում նաև այն բոլոր շնորհակալագրերն ու պատվոգրերը, որոնցով սերտիֆիկացվել է առողջարանը՝ հյուրընկալության, մատուցվող ծառայությունների բազմազանության և անփոփոխ որակի պահմանաման շնորհիվ։
«ԿՅԱՆՔԻ ՈՐԱԿ» բաժնի գործընկեր՝ «ԴԵՐԺԱՎԱ-Ս» ընկերություն։