14/11/2023 19:33
Սկիզբն Արցախն էր. Երազանքի «տնակ»-ը՝ ապրելու և արարելու բանաձև
«Հետպատերազմյան օրակարգում թերևս երկու ընտրություն կար՝ կոտրվել ու կոր մեջքով ապրել, կամ ոտքի կանգնել ու պայքարել։ Իմ պայքարող տեսակը երկրորդն ընտրեց ու, թերևս, մի քանի րոպեների ընթացքում կայացրեց հետևյալ որոշումը՝ ունեմ ալյուր, գիտեմ թխել, ունեմ փոքր, բայց լոյալ լսարան։ Այդ օրը սկիզբն էր իմ շարունակական գործի»,-իր փոքրիկ քայլերով սկսվող բիզնեսի մասին Aysor.am-ին պատմեց հրուշակագործ Սոնա Տոնոյանը` նշելով, որ առանց երկար-բարակ մտածելու, իր մեծ դստեր առաջարկով սկսել է թխել ու ինստագրամյան հարթակի միջոցով վաճառել տնական թխվածքաբլիթներ:
Սոնան կարոտով ու մեծ սիրով է հիշում Արցախում անցկացրած իր տարիները՝ աշխատանքի և առօրյայի հաճելի պահերը.
«Արցախ տեղափոխվելը ամուսնուս նախաձեռնությամբ էր: Թե քանի անգամ ենք մաքուր էջից կյանք սկսել, արդեն դժվարանում եմ ասել։ Թեև Արցախ տեղափոխվելը իր դժվարություններն ուներ, այնուամենայնիվ այսօր ես շնորհակալ եմ ամուսնուս՝ Արցախը տեսնելու, ապրելու ու ճանաչելու համար»,-ասաց նա։
Le'ton bakery թխվածքաբլիթե տնակների առաջին վարպետաց դասն էլ հենց Ստեփանակերտում է անցկացվել. «Քիչ առաջ ասացի՝ սկիզբը հետպատերազմյան շրջանն էր, իսկ հիմա, հենց հիմա հասկացա, որ սկիզբը Արցախն էր»,-ավելացրեց հրուշակագործը։
Հետաքրքրվեցինք, թե ի՞նչ նրբությունների է անհրաժեշտ տիրապետել՝ հրուշակագործ լինելու համար։ Ի պատասխան Սոնան նշեց՝ սիրել գործն ու անվերջ սովորել։
«Հրուշակագործությունը բավականին զարգացած ու բազմաճյուղ մասնագիտություն է։ Հայ հրուշակագործերն էլ չափազանզ տաղանդավոր են։ Ինձ հիշում են պարզ, նուրբ գույներով ու տնակներով։
Ուզում էի անդավաճան մնալ գունային ընկալումներիս ու նոր խոսք ասել շուկայում։ Ես հրուշակագործ չեմ, «մեծ» է հնչում մասնագիտական այդ տերմինն ինձ համար.Ես թխվածքաբլիթագործ եմ ՝ ընդմիշտ սիրահարված իր գործին»,-անկեղծանում է Սոնա Տոնոյանը։
Le'ton bakery թխվածքաբլիթների հիմնական ուղվածությունն էլ հենց տնակներն են, քանի որ, նրա խոսքով, հայերի համար տունը չափազանց մեծ կարևորություն ունի։ Բրենդի անվանումը ևս պատահական չի ընտրված. Le'ton bakery-ն երկակի իմաստ ունի՝ անվանական և տոն բառի գործածմամբ, որն էլ Արցախի բարբառով նշանակում է տուն։
«Իմ փոքր տնակների վաճառքը մեծ երազանքին տանող ճանապարհ է։ Իմ բրենդը միայն թխվածքաբլիթները չեն, այստեղ գեղեցիկ քառանկյուն է ՝ ես , սիրելի զբաղմունքս, ձագուկներիս մասնակցությունը ու մեր մեծ երազանքը, որ սերտորեն կապված է տնակների հետ»,-պատմում է Սոնան։
Հարցին, թե ինչո՞վ է բրենդն առանձնանում շուկայում, Սոնան պատասխանեց, որ առանձնահատկությունը ոճային առումով իր ընկալումն ու պարզությունն է։
Խոսեցինք նաև խնդիրների մասին, որոնց բախվել է սկսնակ գործարարը, և, իր խոսքով, դեռևս շարունակվում է բախվել, սակայն նա ժպտում է ու պատասխանում.
«Խնդիրներն արդյոք արժանի՞ են բարձրաձայնման, լուռ լուծում եմ, անցնում առաջ»։
Զրույցի վերջում սկսնակ բիզնեսմեններին, իրենց փոքրիկ աշխարհը ստեղծել ցանկացողներին Սոնա Տոնոյանը խորհուրդ տվեց լինել յուրահատուկ ու տարբերվել.
«Աշխարհում արդեն շատ վաղուց ոչ մի նոր բան չի հորինվում, բայց յուրահատուկ լինելը դեռ ոչ ոք չի հետաձգել։ Գտե՛ք ձեր ուրույն տեղը շուկայում ու հաստատուն քայլերով առաջ քայլեք»,-հորդորեց նա։