![«Ժողովուրդ». Ավինյանի ձախողման և քաղաքի ոչ ճիշտ պլանավորման մասին](https://www.aysor.am/news_images/795/2383041_1/photo_2022_08_23_10_51_15_2.thumb.jpg)
29/01/2025 09:02
«Ժողովուրդ». Ավինյանի ձախողման և քաղաքի ոչ ճիշտ պլանավորման մասին
«Ժողովուրդ» թերթը գրում է. ««Ժողովուրդ» օրաթերթը Երևանի քաղաքապետարանից տեղեկացավ, որ Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմը ամբողջ ուժով պատրաստվում է փետրվարի 1-ին մեկնարկող տրանսպորտի նոր համակարգի դեմ պայքարի ալիքին: Փաստը մնում է փաստ, որ բողոքող, բոյկոտող և չվճարող քաղաքացիների ձայնը տեղ է հասել և քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը, անհայտ է, թե որերորդ անգամ, փոփոխության ենթարկեց տրանսպորտի վճարման նոր համակարգի պայմանները:
Հիշեցնենք որ նախկինում այս իշխանությունը, տրանսպորտի գնի դեմ պայքարելով, ընդդիմության դերն էր խաղում, իսկ այժմ ընդդիմությունից իշխանություն դարձածները տրանսպորտի գինը կրկնակի թանկացնում են ու ծաղրում պայքարողներին:
Օրինակ՝ Տիգրան Ավինյանի նախընտրական ելույթներում, երբ խոսվում էր տրանսպորտի բարելավման մասին, չէր ասվում, որ 100 դրամանոց գազելին փոխարինման եկած չինական մեքենաները պետք է աշխատեն թանկ փաթեթով։
Նույն ընթացքում «Ժողովուրդ» օրաթերթի խմբագրությունում չեն դադարում զանգերը և բողոքները տրանսպորտի սակագնի բարձրացման, օգտագործման դժվարությունների մասին։
ՔՊ-ի քաղաքապետը ձախողել է տրանսպորտի նոր սակագնի ներդրման նախագիծը։ Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանին չի հաջողվում տրանսպորտային կոլապսից դուրս բերել համայն հայության մայրաքաղաքը: Մի կողմից բարեփոխման անվան տակ թանկացնում են ուղեվարձը, մյուս կողմից չեն կարողանում պատշաճ կազմակերպել տրանսպորտի աշխատանքը: Երևանի քաղաքացիների դժգոհությունները ի մի բերելով` առանձնացրել ենք հետևյալ խնդիրները.
1. Ավտոբուսների վարորդները անջատում են մեքենայի GPS համակարգը, և չի երևում օնլայն քարտեզը։ Արդյունքում` քաղաքացիները մնում են կանգառներում սպասելով։
2. Ուղևորները շարունակում են դժգոհել, որ երբ տերմինալներից փորձում են կտրոն գնել, սարքը գումարը քաշում է, իսկ կտրոններն այդպես էլ չի տալիս:
3. Միասնական տոմսային համակարգի 1 կտրոնը նախատեսված է 90 րոպեում սպառելու համար, և անհնար է այդքան սեղմ ժամանակում երթևեկություն կազմակերպել: Իսկ մնացած փաթեթները մատչելի չեն Երևան եկող մարզային բնակչության համար։
4. Կտրոնների վավերականությունը 4 օրով է, որը ուղղակի թալան են համարում երևանցիները։ Մարդիկ գուցե հիվանդանում են և գնված տոմսերը չեն օգտագործում: Ստացվում է` վճարում են, տոմս գնում և 4 օր անց՝ դեն նետում դրանք:
5. Իսկ ամենաբարդ խնդիրը վարորդների սակավ թիվն է, որի հետևանքով ավտոբուսները երթուղի դուրս չեն գալիս, մարդիկ մնում են կանգառներում։
Ահա այն արձանագրությունները, որոնք փաստում են Ավինյանի ձախողման և քաղաքի ոչ ճիշտ պլանավորման մասին»։